Hmytasaf şuan çok nrml kahvlti için erken zaten şuan sabh emzirin yada mama verin öğlen çorba muhallebi veya yogurt tarzi 8 .aydna snra kahvlti önerilir şuan kahvaltıya zorlarsaniz ters teper bazı çocuklar genel olarak kgvltiyi sevmez mesela 2 7.5a ylik kızım hala kahvltiyi sevmez yediği şeyler sınırlıdır kahvtlida pankek akıtma krep yulafli meyve bazn omlet okdr başka bisey yemez kolay kolay ama öğlen ara öğün akşam güzel yer o yüzden kahvltiyi çok sıkıntı yapmıyorum yediği kdr bu arada ana öğünü anne sütü veya mamadir 1 yaşına kdr