Azra_zumra_ keske hiç altını bağlamasaymışsınız bizde ilk denememizde hiç bir şekilde yapmadı 11 gün boyunca tuvalete girdik çıktık istemedi pedagog hazır değil birkaç ay erteleyin dedi.birkaç ay sonra kendisi bir gün tuvalete gitmek istiyorum dedi bezi istemedi.takma diye ağladı.tuvalete hiç yapmayan çocuk o gün ilk defa yaptı.suan 1,5 ay falan oluyor bir haftadır söylüyor onun dışında ben sürekli 1 saatte yada sıvı alımına göre 1,5 saatte bir götürüyorum.dışarı çıkartıyorum parkta maksimum 1,5 saat kaldığımız zamanlarda oluyordu.ama geceleri ilk bir hafta bağladım sonra direk onu kestim.çünkü araştırmalarıma göre o da yanlışmış sizinde istikrarlı olmanız gerekiyormuş bezleri komple kaldırdım.yani tuvalet çok uzun bir süreç çocuk zaten herşeyden etkileniyor ama eğer ondaki şeyleri takip edip hazır olduğuna eminseniz bırakmayın.ama çocuk tuvalete yapmıyorsa yada tuvaletten korkuyorsa tedirginse biraz daha zamanı vardır belki.bazı çocukların alışması ⅔ ayı bile buluyormuş.psikolojik olarak kendimiz içinde sancılı bir süreç yani insan çok fazla yoruluyor.Allah yardımcınız olsun inşallah biran önce alışır