Mercece12 son aşamada pişmeye yakın eklerim hiç sertlestirmez. Sebzelerin kendi suyu ile daha lezzetli oluyor bence.domatesi yapacağınız miktara gore ekleyin.ben genelde 2 büyük domates koyarım onun suyu yeter bazen 1 çay bardağı su eklerim nadiren. Ayrıca varsa biraz kekik çok yakışır.
Püf noktası ilk asamada etleri kendi suyunu çekene kadar kapağı kapalı sekilde pişirmek suyunu çekince biraz kavurup aşamalı olarak diğer malzemeleri eklemek.