Esoz1110 4-5 gündür nedensiz ağlıyor paçama yapışıyor kucağımda olmak istiyor bunun nedeni ne olabilir önceden de öyleydi ama bu aralar daha fazla yapmaya başladı
Esoz1110 etuerk 13 aylık atak döneminden hiç cıkamadı gibi ya cok yoruldum artık basım çatlıyor ağrıdan gezmeye de götürüyorum oyun oynuyorum yınede ağlıyor 😒
etuerk Nazl_alkss galiba 5. Bende burda yazılanlardan okuyorum. Arama kısmına 4 ay atak yazın yorumlara bir bakın isterseniz