Kizlar merhaba malum kış geldi camaşır dertlerimiz basladi simdiden basladı asla kurumuyor ya kurumasi icin 3 gün gecmesini bekleyip anca oyle kuruyor bende kurutma makinasi almak istiyorum aranizda kullanan var mi memnun musunuz hangi markayi almaliyim fiyatlarina baktim da vestelin 19 bintl den basliyor.