Kızlar artık bnm ki psikolojik bir olaya dönüştü eşim dile getirmese bile davranışlarıyla çok net anlatıyor iki gün önce boşanmanın eşiğinden döndük ilk defa böyle bir şey yaşadık ve artık beni beğenmediğini düşünüyorum ne yazıkki ben de ki düşünce kocan hatalı olsa bile kabahati kendimde arıyorum çirkin bir kafın olduğumu düşünmüyorum sadece kiloluyum bu da beni herşeyden çok yıpratıyor kendimi mutlu hissetmek istiyorum bunu kocam için değil kendim için yapacağım istediğim kiloya düştükten sonrasını o düşünsün