Birannebirogul Oğlum severek oynuyor ve ilgileniyor. Evde şu an 5 tane aktivite kitabı bulunuyor. 5ini de kitaplığımızda tutuyorum kitaplarının yanında. Alıyor hepsini, sayfalarını çevirip aktivitelerini kendisi yapıyor. “Yani oyalıyor mu? - Evet.” Yararlılığı kapsamında bir şey söylemek için çok erken. Ama gelişimi için elimden geleni yapmaya çalışıyorum. 79₺yi de bu sebeple gözüm görmüyor bile. Verdikleri materyalleri kullanıyoruz. Küpleri, topları, çubukları, flash kartları seviyoruz. Bunlar tek tek alınmaya kalksa daha pahalıya geliyor. Yani bütünsel olarak bakarsam, evet memnunum. Set haricinde başka şeylere gerek duyulmuyor mu diye sorarsanız, tabii ki de iç içe geçen kaplar aldım, üst üste koymalık halkalar, araba hastası oğlumun bir sürü arabası da var. Kendine ait bir kitaplığı da mevcut ve içinde setlerden çıkan kitaplar haricinde 70-80 kitabı var 🙈 annesi kitap okumayı çok seviyor, oğluna da aşılıyor 😂