zadak Yokda küçükse kullanma dicektim, benimkide 8 aylık ama ben kullandım. İçimde rahat diğer türlü ilerlese bebegime bulascak vs daha fazla yıpranacakti
zadak Nurcan_8034 santenin losyonun ve şampuanı var onuda kullan çok rahatlican emin ol, bebegide rebacide çay ağacı özlü likit ile yıkadım, cildiye verdi. Onda uyuz yoktu ama olsada rahatlatir dedi
zadak Nurcan_8034 trendyoldan aldım ben santeyi, eczaneden rebacide aldım. Rahatlarsiniz inşallah ben çok faydasını gördüm Wilkinson pomad bile mahvetti beni düşünün
Nurcan_8034 zadak eşime söyledim bakıcam dedi inşaAllah bize de fayda eder evet Wilkinson pomad bizi de mahvetti