Asel_derya Arkadaşlar bebeğim 3 ay 8 günlük gaz problemimiz hala devam ediyor aptamil kullanıyordum çok gaz yaptığı için bıraktım . Gaz yapmayan mama önerini var mı ?
Rabiaustkt Asel_derya sma kullanıyorum ben memnunum ama sizin denemeniz lazım hangisi iyi geliyorsa onu verirsiniz herbbrbk farklı oluyor
Durukan Asel_derya bebelacın nıtrikonforunu kullandım gaz maması güzeldi aptamil bize de çok Gaz yapmıştı
2YildizAnnesi Asel_derya sma yapmiyo canim, zaten mamayi karistirirken göreceksin. Aptamilde bi sürü baloncuk olusuyor, bende kullaniyordum.
Medihayldz Gulce_1207 ah hadi bizimde ınsallah sağlıklı kilo alır cevre baskısı yuzunden kendimi kötü hissedyrm sadece mama veren annelerı gorunce mutlu oluyorum nedense ❤️ Kusurma bakmayın:)