Bebeğim 10 aylık olucak emeklemiyor yuvarlanarak gidiyor her yere bende emeklemeden yürümüşüm genetikden mi bilmiyorum ama emeklemesi için benim yapabileceğim bir şey var mı? Dizlerinin üstünde durduruyorum sevdiği şeyleri etrafına koymaya çalıştım önceki aylarda da ama yuvarlanmak istiyor 😄