Mecbure12 3 yaşında tam, uyku sorunu şimdilik yok ama bir süre öncesine kadar Yine anlattığınız gibiydi. Dönemdendir geçicidir. Ama şey var sadece bizde tutturma ağlama krizleri uyku öncesinede denk geliyor bazen cok zorlu oluyor. İliğimiz sökülüyor🥲🥺 bunuda atlatıcaz inşallah geçici süreçler Allah yardımcımız olsun