yavrukurt_ 2 ay 14 günlük bebeğim var, sürekli bir ıkınma ıkınırken kızarma ve elleriyle yüzünü yolmaya çalışarak çişini yapma/ gaz çıkarma durumu var. Geceleri denk geldi mi asla uyumuyor. Bu konuda yardımcı olabilir misiniz? Normal mi? Neler yapmak gerek ???
Ceka yavrukurt_ gazı vardır ilk 3-4 ay normal. Bazı bebeklerde bu durum uzayabiliyormuş. Masaj yapın bebeginize. Sırtını sıvazlayin bacak hareketleri yapın. Duş aldırın iyi gelir
yavrukurt_ Ceka internetten araştırdığım bütün masajları yapıyorum üstüne sap simplex damla kullanıyorum, çişini düzenli yapıyor ama sürekli bi sıkıntılı süreç içerisinde
yavrukurt_ lamiakus hergün içiyorum nerdeyse ancak herkes rezeneye yeni araştırmalara göre zararlı deyip duruyorlar ne yapacağımı şaşırdım
lamiakus yavrukurt_ aşırı tüketmediğin sürece sıkıntı yok. Ayrıca gaz değil bağırsak gelişimide olabilir benim bebeğimde öyleydi geçiyor zamanla