YorgunAnne0716 Başım boynum ağrıyor almayı düşünüyorum rahat uyumak için sizlerin kullandığı memnun kaldığı yastık var mı hangisi daha iyi aliyorken en iyisini alayım Yüksek mi iyi alçak mi değişiyor hepsi bakınca
EcrinMelek1- @YorgunAnne0716 bende 6 7 senedir aynı yastığı kullanıyorum medikalden almıştım boynumda boyun fıtığı ve boyun düzleşmesi vardı ağrılarım gitti çok iş yaparsam o zaman ağrı oluyor sürekli makinede yıkamaktan yastığım ortadan ikiye bölündü 🤦 uzun zamandır böyle kullanıyorum benimde ihtiyacım var almaya yani medicale bakabilirsiniz
YorgunAnne0716 EcrinMelek1- oo uzun zamandır kullanmissiniz bende hep alacağım dedim bı turlu alamadım bu defs yeter artık almam lazım dedim dediğinize bakacam teşekkürler
EcrinMelek1- @YorgunAnne0716 bende uzun zamandır alacağım diyorum inşallah bir gün ona sıra gelecek 🤣