Oğlum 8 aylık 1 hafta önce orta kulak iltihaplanması tanısı konuldu antibiyotik iğne kullandık 8 tane sonrasında augmentin antibiyotik şurup yazdı ama bu kadar antibiyotik fazla mı bilemedim başka doktora daha gitmek istemiyorum. Augmentin şurup ağır dedi eczacı kullanan oldu mu acaba