Merhaba hanımlar 🌸💓
İlk defa yazıyorum burada ama çok ihtiyacım var hem fikirleri almış olurum hemde bana iyi geleceğini hissediyorum
Benim 3.5 yaşında kızım var huyu sert biraz hırçın da ama bu son fahta çok zor geçti sürekli ağlama krizine giriyor sakinleştirmek istediğimde yaklaştırmıyor çok zor durumda bırakıyor beni dün gece hiç uyumadık hep ağladı az uyuyor sonra uyanıp ağlamaya başlıyor komşular rahatsız olup duvarı vurdular ama benm elimden hiç bir şey gelmiyordu her şey denedim ama hiç faydası yok 😞💔 vr artık bir desteğe ihtiyacım olduğunu düşünüyorum belki bişey kaçırmışız duygularını bu kadar yoğun yaşaması beni çok üzüyor…
Siz ne diyorsunuz?? Benm durumum yaşayan var mı??