Selam anneler kızım 8 aylık doğdu şuan 2 aylık düzeltilmiş 1 aylık. Dün kalça çıkıklığı için götürdüm doktor 1 ay sonraya randevu verdi. Yani hastanede 1 aylık kabul ediliyor. Merak ettiğim şey gelişimi nasıl oluyor? Yani şuan 2 aylık gibi mi davranması lazım 1 aylık gibi mi? Dişi çıkması yürümesi konuşması vs. Nasıl oluyor?