subatmasali sakın sakın kullanmayın daha 44 günlükmüs önünüzde uzun bir yol var
gece uykularının tamamen düzene girmesi 1,5 yaş civarında oluyor o zamana kadar dirayetli olmalısınız
gündüz uykularını 4. ay atağından sonra saatli uyutarak bir düzene oturtarak halledebilirsiniz
şuan bebeğiniz dünyaya geldiğinin farkında değil kendini hala anne karnında sanıyor ve 3. aya kadar da böyle olacak
o bay bay dediğiniz şey hiç masum değil içeriği çok kötü doktorlarda asla önermiyor lütfen bu kadar küçük bir bebeğe sakın vermeyin
kızım 3,5 yaşında başta kolikti sonra dişleri geldi her dişte 1 ay sabahladık ama bir kez bile düşünmedim vermeyi. iyi anneyim süperim diye anlatmıyorum bende geçtim bu yollardan o amaçla söylüyorum.
huzursuzsa ağlıyorsa gazı olabilir doktorunuza danısarak gaz damlası kullanabilir gaz masajı yapabilirsiniz