Efeninannesiayca Parmağını tırmaladı acilde bi doz yapıldı ama çocuk doktoru 10 gün takip edin kediyi aşı yapmayalım dedi içimde şüphe sizce 2.ye yaptırsam mı tekrar acile gidip
DiyetteyimYiyemem Efeninannesiayca sokak kedisi mi ev kedisi mi? ev kedisiyse kuduz aşısı yapıldığından eminseniz doktorun dediği doğru olabilir ama ben her ihtimale karşı tüm dozları tamamladım cünkü kuduzun bir çaresi yok allah korusun
Omeraslan Efeninannesiayca ben o şüphe ile yaşayamam sanırım. Kuduz geri dönüşü olmayan bir şey Allah korusun
Berii Efeninannesiayca bizde bir kedi ısırma vakası atlattık kedilerden kuduz bulaşma ihtimali çok çok az olmasına rağmen hiç bi şekilde ihtimalini bile düşünmek istemediğimden 4 dozunu da yaptırdım size de çok geçmiş olsun