ceros22 dün akşam ilk defa kızıma nurse harvey gaz damlası verdim,2 aylik kızım.Cok.kotu oldu kabiz oldu sancılı oldu bütün gece ağladı ve uyumadı sakinlesemedi,süte katip mi içersem.yoksa hiç icirmesemmi sizce
Yazmelegi_ ceros22 valla bizde gaz damlaları ise yaramadı daha kötü yapmıştı belki sizde de ise yaramamış olabilir