saec Merhaba güzel anneler 🌸 8 aylık bebekleriniz için yaptıgınız besleyici, doyurucu yemek tarifleriniz var ise paylaşır mısınız? Fikir olsun hepimize 🤗
[silindi] saec bir bebek yumruğu yağsız kıyma Çok az pirinç biraz kabak kapya biber ve patatesi haşlıyorum zeytin yağı ekleyip veriyorum verdiğim akşam sabaha kadar acıkmıyor yaklaşık 6 saat tok tutuyor. Bir bebek kavanozu benim oğlum için doyurucu olmuştu.
cerennaslann saec brokoli çorbası severek içtiği ender çorbalardan.3,4 adet brokoli,çeyrek havuç,çeyrek kabak pişmesin yakında bir tatlı kaşığı da irmik koyuyorum.Pişince bir tatlı kaşığı da zeytinyağı.Misler gibi oluyor.Yedirirken yoğurtla severek yiyor
saec cerennaslann çorba çeşitlerini yapıyorum zaten balkabağı, kabak, brokoli vs. benim takılıp kaldığım yemekler teşekkür ederim yine de cevabınız için 🌸
Birannebirogul [url=https://hizliresim.com/JVg0XE][img]https://i.hizliresim.com/JVg0XE.jpg[/img][/url]
Birannebirogul [url=https://hizliresim.com/JVg0XE][img]https://i.hizliresim.com/JVg0XE.jpg[/img][/url]
saec [silindi] Çorbalarına bende yazdan onun için yaptıgım biber salçasından koyuyorum ama baharatsız çok tatsız oluyor 🙄