Mukaddes4545 Merhaba arkadaşlar bebeğim 1haftalık oldu çok fazla uyuyor gece her şeyi deniyorum (alt açma topuga vurma) uyandıramıyorum meme almadığı icin biberonla vermek zorunda kalıyorum sarılık çıkmadı şükür aynı durumda olanlar var mı?
Kadirin_annesi39 İnsanın aklına ilk sarılık geliyor ama yokmuş şükür ki. En fazla 3 saat aç kalabiliyorlar bir şekilde doyurmak gerekiyor çünkü emmediklerinde de şekerleri düşüyor bu da uyku veriyor
Mukaddes4545 Kadirin_annesi39 evet merak ettim bir tek biz mi böyleyiz diye ya da yöntemi olan var mı