TSB34 2 aylık bebişim gece beslememe rağmen sadece bir kez idrar yapıyor böyle değildi gece 2 kere besliyorum
Aryamlinamom TSB34 canım bizimki dd Bi ara hiç gece çiş yapmıyordu kontrole gittik hiç kilo almamıştı
Ozlem2904 TSB34 Dr a götürün bence, bilgim yok ama b kere acile gitmiştik orda başka b çocuk cis yapamıyorum diye agliyodu 5 yaşlarında falan idrar yolu enfeksiyonu olmuş
TSB34 damladll uyudugu vakitten 2 saat sonra daha sonra 4 saat sonra emziriyorum genelde uyku şekillerine göre hareket ediyorum
xbebegimx TSB34 ptesi kontrol var o zmn sorcam ama mama verince dha cok yapiyo idraririni sadece anne sutu aldginda 1_2 cisli bez oluyr ama kka yapmasinda sorun yok bnde bunu anlamiorm niye boyle
Uykularharamolduu xbebegimx doymuyor galiba canım. haliyle gündüz çok yorulduğun için gece sütün azalıyor olabilir.
gamze9110 TSB34 doymuyo demekki yeteri kadar beslenmiyo oluyo çiş ve kaka az oldugunda özellikle çiş yoksa beslenemiyo oluyo
gul_gul TSB34 merhaba benimde bebeğim 2,5 aylık iki gecedir ay ı problem var 4 gün önce doktora gittik kilo alımı iyiydi size ne dediler bir şey çıktı mı normal mi