Selam kızlar 4 ay 23 günlük bebeğim var emziriyorum bebeğim gündüzleri 5 dk anca emiyor memeyi bırakırkende kendini kasarak bırakıyor çok gazlı bir bebeğim var osuramıyor yani 🙈 gece emdiğinde gaz çıkarmıyor geceleri 2 saatte bir uyanıyor gece emmesi 8-10 dk arası sürüyor ama gündüz süreyi bi türlü uzatamadık. Yani geceleri 2 saatte bir uyanması gece gündüz kavramı oluşturmadığı içinmidir yoksa acıktıgı için midir her uyandıgında memeyi veriyorum gayet iyi emiyor doymuyor mu acaba diye düşünmeye başladım kendi kendime evhamlanıyorum bide sizin bebişler rahat osuruyor mu ya 😅🙈🤷♀️