Kızlar sürekli ağlıyor 13 aylık diğeri 3 yaşında. İksii de herşeye ağlıyor. Yatıyor ağlıyor kalkıyor ağlıyor, kaka yapıyor ağlıyor, oyuncak oynuyor ağlıyor.. sürekli ama sürekli akşama kadar ikisi de ağlıyor. Ağrı kesici vs veriyorum yok bir yeri ağrıdığından değil öyle huy edinmişler yırtıla yırtıla ağlıyorlar birde. Napıcam kızlar ya .. kalkalı 2 saat oldu ama benim beynim zonkluyor şimdiden, daha akşama çok var 😭😭