Ben Beko kullanıyorum çok memnunum. Kumaşlara göre kırışıklık seviyesi değişiyor. Çoğu kıyafete artık ütü yapmıyorum bile. bizim makine çamaşıra göre süreyi kendi ayarlıyor. Bir de balkonum çamaşır asmak için uygun olmadığından alerji yapmasın çocuğa diye aldık. Tozları da mükemmel topluyor. Keşke evlenirken alssydım diyorum.