EypMom Kızlar 2 aylık bebişim var emziriyorum ama aburcubura aşırı düşkünüm girip Çıkıp yiyorum bisküvi kek Özellikle bi sakıncası olurmu acaba bebeğime zararı olurmu durduramıyorum kendimi 🥺🥺🥺🥺
Meriskus EypMom bende öyleydmmm kola bile ictim me gibi zararı olcakki ? Tabi Aşırı yenen herşeyim zararı var ama emzirmenin başlarında insanın canı şekerli şeyler istiyor
EypMom Meriskus 🥰 annemde öyle diyor ama korkmuştum içindeki koruyucu maddeler sütten geçip xararı olurmu diye düşünmedim değil 😕
Meriskus EypMom ben neler yedim nelerrrr bebeğe bisey olmaz merak etme doğru değil ama kola fanta hep icerdim canım çekerdi yazın doğum yapmıştım sorun yok yani Ama abartma o kilolar zor veriliyor☺️😁