Merhabalar 🌸 bebeğim 3.ayına girdi bugün emzirmeye devam ediyorum ama günde 2-3 kez de mama takviyesi veriyorum. Ama bu ayına göre kaç cc almalı hala anlayamadım her yerde farklı bir şey yazıyor 120 cc veriyorum ama bittikten sonra hala aranıyo doymuyor mu acaba sizler kaç cc veriyorsunuz 🌸