06elfber06 bizde 1.6 ve 2.5 tog var biraz saçları terliyor 2.5 olanı giydirdiğimde ama diğeri de ince geliyor bana ankaradayım bu arada kışın ankara çok soğuk oluyorya eğer üstünü gece örtmeyen bi bebek ise kalın almanızı tavsiye ederim içine zıbın giydirirsiniz sadece