Benim bebegim de reddediyor. Aşırı ağlak aşırı huysuz. 5 ay 1 günlük sürekli ağlıyor sürekli bir seyleri ısırmaya calısıyor. Uykusu zaten 0 . Sürekli uykudan ağlayarak kalkıyor. Bizde reflü varmış o yüzden yeme reddi yapabilir dedi dr ve ekstra gaz da cok . Duyan gelmiş oğluma :((