Arkadaşlar merhaba. Bebeğim 2 ay 17 günlükken ağzında beyaz bir sertlik fark ettim. Köpek dişinin orada. Doktora gösterdim diş kökü dedi. Ama hemen çıkmaz 1-2 ayı bulur dedi. Ama Baya bir dışarıda ucu. Bugün 3 aylık kontrolü vardı. Ebe de görünce şaşırdı. Baya çıkmış dedi. Erken çıkan dişleri gördüm de ilk dişler önden çıkar normalde dedi. Böyle bir durumla karşılaşan var mı ?