Bebegım anca 2 ay emdi beni sonrasında malesef sağarak devam ettim ve sütüm kesildi sonrasında mamaya basladık sma yemesinde iştahsızlık vardı doktorumuz hipp kaşık maması önerdi günde iki öğün siz nasıl hazırlıyosunuz bu mamayı herkes farklı birşey söylüyor internettede pek bulamadım acıkcası kullanan varsa yardımcı olabilir mi