berfiii pamukçuk olması normal, günde 3 4 kez temizliyordum bazen de hiç temizlemem gerekmiyordu. Bıkılacak ya da korkulacak bir şey değil endişe etmeyin. Anne sütü pişmaniyeleşiyor gibi düşünün, yapısı değişip ağzında yer ediyor sanki. O yapısı da pamuğa benziyor gibi, ordan geliyordur adı belkide. Pamukçuktan yoğun bakıma alınan bebek biliyorum. Doktorun dediğini yapın yani. Pamukçuk varken ağzında acı bir tat oluştuğundan iştahsızmış gibi red yapabilir. Göğsünüzü de karbonatlı suyla silin arada bir, kaşıntı olmaz böylece sizde de. Anne sütü mucize evet ama 3 saatten fazla bir bölgede kalınca enfeksiyona neden oluyor olay bu yani. Birisi su verin yazmış sakın vermeyin. 6 aydan önce suyu sindirebilecek bir kapasitesi yok bebeklerin. Bir anlamı da yok.