10 aylık bir kızım var. Doğuştan gözlerinde görme rahatsızlığı var görüyor ama net göremiyor morning glory sendromu. Kan aldılar genetiğe yolladılar bizi de bu sonuçlar açıklanana kadar çocuk yapmayın diye uyardılar. Genetikse eğer diğer çocuğumda da olabilir diye. Sonuçlar 7 ay oldu açıklanmadı dün hamile olduğumu öğrendim. Korunuyorduk ama olmuş. Aldırmayı düşünüyorum ama işin içinden de çıkamıyorum bir akıl verin lütfen.