Günaydın kızlar 3.5 aylık kızım sürekli öğürüyor 2 aylıkken başladı doktor reflüden şüphelendi kilo almasında sıkıntı olmadığı ve kusması olmadığı için tanı koymadı ama yaklaşık 2 haftadır kusmaya da başladı hapşırıkta balgamda var bu çocuk üşüttü mü yoksa reflü mü anlamadım bi türlü 😭