Monarosa-06 Kızlar zibinlarimiz küçüldü alicam da siz uzun mu yarım kol mu giydiriyorsunuz uzub kol kullanışlı mi yarım alsam mı diye düşünüyorum
seizetheday Monarosa-06 daha küçükken uzun kol zıbın giydiriyordum şuan yarım ama uzun alabilirim yine de havalar soğuk evde olmasa dışarda giyer
Kdm Monarosa-06 ilk 4 ay uzun kollu giydi sonra yaz gelince sıfır kolluya geçtik . Hala da sıfır devam ediyorum uzun kollu giydirip alıştırmak istemiyorum
livanurvealpinannesi61 Monarosa-06 ben yarım kollu giydirdim hep diğer türlü aşırı sıcak oluyordu yarım kollu zıbın üzerine alt üst takım giydirilmeli.