Merhaba sevgili anneler artık çok yorgunum ve sizlerden yardım istiyorum 9 aylık kızım doğduğundan beri desteksiz asla uyumuyor son bir aydır desteği de kabul etmiyor gecede 20 defa uyanıyor ayağımda sallıyorum iyice de aslında 2 saat ayağımda tutuyorum daldığını düşünüp yatağına yatırıyorum 15 dakika sonra ağlayarak uyanıyor uyanmakla değil sadece ağlıyor gözler kapalı yanına yatıyorum koynumda uyutuyorum ayağımda sallıyorum Emziriyorum nasıl uyursa uyusun ben uykusuz kalayım ama kızım da artık huysuz uyku eğitimi hiç düşünmedim ama uyku eğitimi veren kişilerin dediği gibi 40'ıncı dakikada uyanıyor bir psikoloğun yazısında bebeğiniz bu kadar uyanıyorsa gerçekten eğitime ihtiyacı var yazıyor bu beni çok etkiledi gerçekten eğitimi vermek lazım el kadar bebeğe Ayriyetten çalışıyorum bakıcısıyla da zor duruyor kendime evi düzeni Her şeyi geçtim kızım mutlu olsun Ben her şeyi yaparım Sadece sormak istedim Neyi yanlış yapıyorum neden uyumuyor bu çocuk diş dönemi de değil 6 tane dişi var üstten 4 dişi patladı artık hala acı verir mi bilmiyorum Bu zamana kadar hep dişe vurdum zaten ne olur akıl verin ne yapmam lazım Biraz uzun oldu kusura bakmayın