duruguzel Aslii123 ben kullanıyorum. Bedenden olan zıbınlar boydan kısa kalıyor. Umarım doğru şeyi anladım. Kumaş parçasıyla zıbını uzatıyor. Memnun kalınmayacak bir yani yok ki. Kumaşla kumaş uzatıyorsunuz eğer anladığım doğru ürünse