srny77 bana yapıldı 3 kez ama daha çok pelvik bölgeye masaj şeklinde o esnada da arada karnıma bastırıyorlardı , bir ağrı sızı hissetmedim yani dayanılmayacak kadar değildi en azından . İçeriyi boşaltmak için yapmamız gerekiyor denildi ve her masaj da içimden düşen koca koca kan pıhtılarına şok olmuştum eğer o masaj yapılmasa kendiliğinden düşebilir içerisi boşalabilir gibi durmuyordu. Gaz için bol bol yürümek , tuvalete çıkabilmek için de zorlayacak besinler yemeyip bol kayısı meyve suyu tüketmek su tüketmek iyi gelmişti bana .