deletedmom01 27 günlük için 90 çok sanırım. Sütünüz fazla ise mamayı sadece ağlama krizlerinde verin ve 30 luk verin , doymazsa ağlamaya devam edecektir zaten.
Ben öyle yapıyordum. 61 günlük olduk hala öyle yapıyorum, 60 ı geçmiyorum.
Bizde de tam aksine gece guzel emiyor gündüz illa günde 1 ya da 2 kere sizin yaşadığınız reddetme olayını yaşıyoruz 🤗