Meraba kızlar kızım 16 aylık ve ben doğduğu günden beri tecrübesizliğim yüzünden yatağına tekrar koymaya üşendiğim için hep yanımda yatırarak emzirdim şimdi ben yanında yatmadan yatmıyor sürekli yenidoğan gibi gece meme emmek istiyor memeden kesmeye kalksam ağlama krizlerine giriyor kesemiyorum çok zor durumdayım artık gece beslenmesini nasıl kesicem ve nasıl artık beşiğinde yatıracağım 😩