Merhabalar kızımı memeden ayıralı 1 yıl oldu neredeyse. Son 1 gibi bir süredir sol göğsümde hassasiyet ve ağrı var. Elimi dokunduğumda acıyor. Mastit ağrısının hafifi gibi aynı. Şişlik kızarıklık vs yok. Bugn duşta elimle sıktım hafif süt geldi😞 neden olduğunu anlamadım başına gelen varmı??