5,5 aylık bir haftadır aynı . Gece 9 saat kesintisiz uykusu vardı 4. Ay atağında tepetaklak olduk . Atak bitti uyku da gitti . Benle yatarsa uyuyor ben yanına yatmazsam yarım aaatte bir uyanıyor neden oluyor bilmiyorum ama psikolojim bozuluyor galiba :(