Kızlar merhaba bebeğim 1 aylık 1 haftadır kakasını yapamıyor çok zorlanıyor devamlı zorlanıyor uykusundan kalkıp ıkınıyor kızarıyor poposunun kenarlarına zeytinyağ sürüp bazen ben yardımcı oluyorum kabız değil kakası yumuşak gazdan dolayı olduğunuda düşünmüyorum çünkü her kakasını yapmaya çalıştığında bunu yaşıyoruz mama kullanıyoruz hipp onuda değiştirdim sma ya geçtim ama yine aynı başına gelen varmı cuma randevumuz var doktora kadar en azından çözüm bulmak istiyorum