Tmmtmmtmm Kızlar 1 ay 7 günlük bebeğim var anne sütü vermeye özen gösteriyorum ama mama desteği de veriyorum aynı zamanda. Günde 3 maksimum 4 kez 60 ml veriyorum. Ama kutusunun üzerinde ki ölçülerde 120 verilmesi öneriliyor, siz nasıl kullanıyorsunuz?
Sevvl Tmmtmmtmm 1 aylık bebeğe 120 mi çok çok fazla kutu uzerıne bakılırsa benımkıler 280 içmesi gerek 8 ay7 günlükler 120 zar zor
Pearlyyy Tmmtmmtmm kutunun arkasını asla dikkate almayın bebeğinizin içebildiğine odaklanın benim kızım 9 aylık ve geceleri 90 gündüz 120 içiyor hala.
Tmmtmmtmm Sevvl Bana da fazla geldi ya bilmiyorum. Şuan 60 ml yetiyor gibi hepsini bitiriyor ama. Günde kaç kez veriyordunuz ?
leylagokcemom Benim kızım 5 buçuk aylık 120 yi içebiliyor günde bir yada 2 kez veriyorum mama meme gidiyoruz 150 yaptım bir kaç sefer hep bıraktı siz onun içtiği kadar yapın bence zaten aranmaya devam ediyorsa bir ölçek daha yapıverirsiniz
Tmmtmmtmm Miracinannesi52 60 yeterli oluyor aslında ama kutu içeriğine bakınca ben mi yanlış yapıyorum acaba diye düşündüm