Merhaba arkadaşlar lütfen gören yazabilir mi yaklaşık 2 haftadır bebeğim biberonu reddediyor zatenmemeyi de 40 gün emdi daha sonra ne yaptım ne ettim emmedi geri döndüremedim baya yıprandım şimdi de biberon istemiyor demem o ki hangi numara kullanmam gerekiyor ya as geliyor ya çok geliyor boğuluyor 11 aylık sizler kaç numara kullanıyorsunuz hangisi orta akış ta anlayamadım.