Belki çoğunuz lincleyeceksiniz ama ben tel tokanin ucuyla tek seferde alıyorum cocugumda hiç ağlamıyor. Evde serum fizyolojik var bi kaç defa kullandım resmen nefesini tutuyordu morarir gibi oluyordu o zamndan beri kendimde kullanmaya korktum. Burnu gripten vs. Tikaliysada burun spreyi kullanıyorum.