Kızlar bebeğim 43 günlük altı temiz beslenmeside yerinde gaz sancısı icin ilacta kullanıyorum biseyi yok cok şükğr ama bu aralar uyumuyor yaa gündüz sallıyorum dakikasında gözlerini açıyor gecede en fazla 2 3 saat uyup uyanıyor sizce normal mi sizinkiler nasıl hiç işimi yapamıyorum ya 🥲