Merhabalar,
bugün sağlık ocağından hemşire aradı, kızamık salgınları arttığı için bakanlık 11 aya kadar olan bebeklere aşı yapılmasını söylemiş. Haftaya için randevu verdi kızım 10,5 aylık oluyor kurtarıyor diye yapılacak. Ama başka bi arkadaşımla konuştum, onlarında bir tanıdığına 9 aya kadar yapıyoruz demişler. Kafam karıştı öyle olunca da. Acaba ellerinde aşı mı kaldı da bitirmeye çalışıyorlar. Bu şekilde aranan var mı?