kocaskn konusamadigi için neyi ne kadar gördüğünü bilemiyoruz tabi. 32 derece lens kullanıyoruz, Temmuz ayında kontrolümüz var dilerim ki düşmeye başlamıştır derecesi. Size de çok geçmiş olsun. Tez zamanda iyileşir inşallah 🙏 siz hangi şehirde olacaksınız ameliyatinizi? Genetik ve çocuk endokrinolojisine de yonlendirmisti bizim doktorumuz. Sizin de aklınızda bulunsun