Karacaaaa Hanımlar ikinci hamileliğimi yeni yaptım sezeryan oldum sezeryan sırasında doktorum sağ tüpümün diğer organıma yapışıklığını görmüş bu yüzdende sağ tüpümü aldı size sorum tek tüple bu daha hamile kalan var mı çünkü bir daha hamilelik düşünmüyorum
mobesebesir Karacaaaa hamilelik ihtimali düşüyor ama kalanı duydum imkansiz değil tüpler bağlı olduğu halde bile kalan varken sizinki biri hala duruyor
1gunes Karacaaaa benim teyzem tek tüp ile 3 çocuk doğurdu hatta ve hatta şu an 38 yaşında 3. Bebeği 2 aylık oldu 😁
hilalvrc Karacaaaa benim yengemin de 1 tüpünü aldılar uzun süre hamıle kalamamıştı ama şuna 2 tane yeğenim var ikisinden tek tüple hamile kaldı hemde tedavisiz
Karacaaaa mobesebesir hadi ya tüpler bağlı olduğu halde kalan var mı işte Rabbim ol dedi mi oluyor illa ki
Karacaaaa 1gunes hay maşallah bilmiyorum ama tekrar hamilelik rüşünmediğim için ondan merak ettim tek tüple hamile kalınır mı diye
Glrmila Karacaaaa tek tuple 1.5 yaş ara ile 2 dogum yapan kuzenim var. Ilk once dis gebelik gecirdi tek tup alindi. Uzerinde 2 sene geçti hamile kaldi ve kizi 20 aylikken 2.ye hamile kaldi. Imkansiz degil Allah isteyince olur.